ANAR, işletmelere yönelik ürün, marka, itibar, müşteri memnuniyeti ve pazar payı araştırmalarını yapmanın yanı sıra, genel olarak Türk toplumunun, alışveriş, tasarruf, tüketim, tatil, eğlence ve spor alışkanlıkları da değerlendirilmektedir. ANAR, pazar araştırmalarını kalitatif ve kantitatif araştırma tekniklerinin tüm imkanlarını kullanarak şu alanlarda yapmaktadır;


* Marka araştırması
* İtibar araştırması
* Müşteri memnuniyeti araştırması
* Çalışan memnuniyet araştırması
* Kurumsal performans ölçümleri
* Bayii memnuniyeti araştırması
* Tüketici tutum ve davranış araştırması
* Ürün/isim ambalaj araştırması
* Reklam PRE TEST araştırması
* Reklam COPY TEST araştırması
* Concept/Kavram testleri