Pazar Araştırmaları
ANAR, işletmelere yönelik ürün, marka, itibar, müşteri memnuniyeti ve pazar payı araştırmalarını yapmanın yanı sıra, genel olarak Türk toplumunun, alışveriş, tasarruf, tüketim, tatil, eğlence ve spor alışkanlıkları da değerlendirilmektedir. ANAR, pazar araştırmalarını kalitatif ve kantitatif araştırma tekniklerinin tüm imkanlarını kullanarak şu alanlarda yapmaktadır;
* Marka araştırması
* İtibar araştırması
* Müşteri memnuniyeti araştırması
* Çalışan memnuniyet araştırması
* Kurumsal performans ölçümleri
* Bayii memnuniyeti araştırması
* Tüketici tutum ve davranış araştırması
* Ürün/isim ambalaj araştırması
* Reklam PRE TEST araştırması
* Reklam COPY TEST araştırması
* Concept/Kavram testleri
Siyasal Araştırmalar
ANAR; Türkiye’de siyasetin genel durumu, gelecekle ilgili beklentiler, seçmen tercihlerinde meydana gelen değişimlerin izlenmesi, iktidar ve muhalefet partilerinin performansları, partilerin en son oy oranları gibi konularda yaptığı araştırmalarla, siyasetin dünyasında sağlıklı gözlem yapmak, geleceğe yönelik öngörülerde bulunmak veya başarıyı yakalamak için eksikleri ve yapılması gerekenleri tespit etmek isteyenlere geniş bir pencere açar, yol gösterir.
Aynı zamanda, siyasi parti ve liderlerle, lider adayları için kamuoyu araştırması yapar, strateji geliştirir, söylem ve imaj oluşturur.
Sosyal Araştırmalar
ANAR, toplumun çeşitli sorunları nasıl algıladığını, nasıl değerlendirdiğini ve nasıl yorumladığını anlamak için her ay düzenli olarak yürüttüğü gündem araştırmalarının yanında, sosyal olaylar, sosyal değişme, sebep ve sonuçları, sosyal kültürün oluşumu ile toplumun talep ve beklentilerine ilişkin kapsamlı araştırmalar yapar. Gelecekte nasıl bir toplumda yaşayacağımızın ipuçlarını veren bu araştırmalar, topluma yönelik olarak geliştirilen ve geliştirilmek istenen çeşitli politikaların muhtemel sonuçlarının önceden tespit edilmesini de mümkün kılmaktadır.
Araştırma yöntemlerindeki metodolojik hassasiyeti çok önemseyerek, sadece toplumsal gerçeğin ortaya çıkarılması temel amacımızdır. Hedefimiz stratejileriniz için en güvenilir toplumsal verileri sunmaktır.
Özgün Modeller
Strateji Haritası: Bir bütün olarak kurumların ve çeşitli alanlarda uyguladıkları politikaların etkinliğinin ve performansının ölçümlenmesi ve iyileştirme alanları ile ilgili strateji ve politika alternatiflerinin “karar alma teknikleri”nden hareketle belirlenmesi için geliştirilen bir analiz yöntemidir.
EBM (Extended Brand Measurement): Kurumların itibar ve marka algılarının ölçümlenmesi için geliştirilen özgün bir analiz yöntemidir.